Hungarian

Här var det dött minsann! I min hjärna är det också ganska dött... Sitter och försöker skriva hemtenta, det går tröööööögt utav helvete. Den ska vara minst 4 sidor och jag har inte ens kommit till andra. Visserligen ska den inte vara inne förrän på tisdag, men jag hade tänkt att jag skulle vara ledig över påsk, därför vill jag gärna ha den klar senast på fredag. Men vi får se hur det går. Men allvarligt talat, lyssna på den här frågeställningen liksom "Svara på hur etnicitet inverkar på lek, lärande och synen på barn som aktörer". Och det är inte ens den krångligaste. Vill dö lite. Varifrån fick jag idén att det skulle vara kul att skriva den här hemtentan? Haha, så grundlurad bara för att examinationen är utformad som ett brev som man ska svara på. Hallå, det är fortfarande ett fyrasidigt arbete som ska skrivas även om det råkar vara ett "brev till föräldrar"!
   8 minuter kvar på min rast, tack gode gud för det. Nej, men jag vet typ vad jag ska fortsätta med när den är slut, men tar emot gör det ändå kan jag lova. Vi hörs då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0