Fly on the wings of love

Fortsätter mysfaktorn genom att lyssna på digster schlager på spotify istället för att läsa kurslitteratur och söka sommarjobb som jag borde göra...
   Imorgon på praktiken kommer en förälder till ett av barnen och pratar om Kina som det här barnet är adopterat ifrån. Det komemr bli väldigt intressant, tror jag.
   Idag på kören började vi med ett sånt här klassiskt stycke i stil med laudamuste och gloria och de här som vi sjöng en gång i tiden och jag älskar det :D Klassisk musik is the shit. Speciellt när det troligen kommer ackompanjeras av en stråkkvartett (love, love, love). Får rysningar bara jag tänker på det!
   Drömde en störd dröm vars detaljer nu har bleknat men medverkande var bland annat Olle, Raffe, min farbrors fru, min kusin och deras hund och ja, bara "rollistan" säger väl en del om att det var lite udda. Vaknade helt genomsvett dessutom. Fattar inte varför, det var ingen mardröm liksom. Haha, tänkte skriva "Aja, snart är det helg", sen insåg jag att det faktiskt bara är tisdag idag. Fail. Men ok, då säger vi väl aja, snart är det onsdag, så ses vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0