Bara för att...

Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt på skolbiblioteket och läste kurslitteratur ambitiös som jag är, hahaha..
Vad gjorde du för 15 min sen: Sjöng oerhört vackert *host* till min musiken i mina öron och läste blogg.
Det sista du sa högt: Oj, det minns jag inte.... Jo! "Men va faan, är det svårt att förstå eller?!" till bloggen som inte alltid är med på mina knapptryck, haha.
Det sista någon sa till dig: "Hejdå"
Vad var det senaste du åt: Fisk och potatismos med ärtor och broccoli!
Morgon eller nattmänniska: Jag vet inte, båda? Mitt humör har inte så mycket med tiden på dygnet att göra :P
Längtar du mest efter just nu: Hm.... Kommer ej på nåt.
Sover du tungt? Ja, när jag väl sover gör jag nog det. Dock har jag svårt att somna om det inte är helt mörkt, tyst och "bekvämt" x)
Vad ska du göra härnäst? Jao, kanske läsa lite kurslitteratur innan jag ska till friskis till klockan 6 sen (min förkylning är borta! :D)
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Hur många kuddar sover du med: En! Fattar inte det där med och ha en miljon kuddar, jag får typ nackspärr om jag har fler än en ^^
 
(Detta "test" har jag helt fräckt snott utan att be om lov från spiderchick!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0