ÅÅÅÅHH!

Hur orkar folk bry sig så mycket om obetydligheter?! -.- Nu kände jag att jag blev väldigt trött på allt vad folk heter! Ååååh! Bara åååååhhh!! Så ARG är jag just nu. Och det roligaste i det hela är ju att jag själv är arg på en småsak, haha. Irriterande människor kan ju vara något av det mest irriterande på denna jord. Varför var jag tvungen att dras med denna människa även i denna arbetsgrupp? Ah well, behöver väl sova, det är nog mest det kanske ^^
   Om vi ska avsluta positivt tror jag bestämt att jag har glömt nämna att jag blev godkänd även på denna tenta! (Den jag gjorde dan innan min födelsedag), så plugga kan jag ju tydligen i alla fall! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0