2 mars

Tog mig friheten att inte blogga nåt igår när bloggmånaden var slut, hihi. Kan ju också bero på att jag kom hem, var hemma en timme och sen åkte till ridningen och umgicks med familjen på kvällen. Tiden fanns helt enkelt inte riktigt där. Aja, idag har jag konsert med kören :O Om någon skulle vilja komma så är det alltså idag, den 2 mars klockan 17 i St Olai ;)  Ska åka dit och repa om några timmar. Innan dess ska jag försöka planera upp min vecka lite, duscha av mig och sätta på mig någon form av konsert-outfit, höhö.
   Andra chansen ikväll på melodifestivalen. Tänkte att jag skulle göra någon form av utvärdering på den också tomorrow, so enjoy! ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0