Torsdag

Roar mig med att försöka få ihop en tio i topp för årets Eurovision eftersom jag inte orkade med det då. Är nere på 15 nu och vill inte ta bort någon mer, haha. Hade 20 från början ^^ Nu har jag ju lyssnat mycket på alla låtarna dessutom så då blir det ju ännu svårare liksom...
Såg ju då dumma mej 2 igår. Se den säger jag bara! Trodde jag skulle dö av garv där ett tag, haha, blir alltid ännu roligare när Johanna är med för hon skrattar så mycket och så smittande :) Ok, men här är mina 15 favoriter från Eurovision 2013, utan inbördes ordning och utan motivering för tillfället :P; Azerbajdzjan, Belgien, Vitryssland, Tyskland, Danmark, Frankrike, Ungern, Irland, Moldavien, Makedonien, Nederländerna, Norge, Rumänien, Sverige & Ukraina. *puh* ;)
Imorgon kör vi på sista jobbdagen, då jag har lovat barnen att bada och så tagga, tagga, tagga två veckor praktik! Sov sött! ;)


Kommentarer
Olle

jag vill ha inbördes ordning, motivering och låtnamnen!! gosh!

Svar: Det kommer ;)
Karolin

2013-06-28 @ 22:44:48
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0