Sorry peeps!

Jag har inte glömt bort att jag har en blogg ;) Det har bara varit ganska så mycket annat de senaste dagarna. Ska försöka komma igen snart :) Idag har jag jobbat min första dag på Sommarkul, dagläger för åk 1-3. Det var inget ansträngande alls, solen lyste och det var så trevligt så. Var väldigt trött efteråt men det beror ju säkerligen på dunderförkylningen jag åkte på i fredags. Har massor att berätta som jag inte hunnit med, men det får bli en annan dag, för nu måste jag sova, men nu vet ni i alla fall att jag lever fortfarande, hihi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0