Söndag

Sorry för det lilla utbrottet igår, behövde ventilera mig x) Vilket var ganska korkat, för nu blir jag påmind om det varje gång jag loggar in här, haha. Aja, får väl skriva massa inlägg så det försvinner! :D
  Den här helgen har jag ägnat mig åt geocaching med mamma och pappa. Det är som små "skatter" som är gömda runt omkring i världen som man hittar med hjälp av GPS, typ. Sjukt kul i alla fall, och det verkar finnas ganska många runt vårt land, vi har hittat 4 eller 5 hittills och det finns minst en till. Så då vet jag vad jag kommer göra i sommar, haha! Först måste jag dock klara av de två veckorna som kommer, men det känns faktiskt bra. Jag känner inte att jag har någon anledning att tro att jag inte ska bli godkänd efter det här och sen har jag ändå så himla mycket roligt att se fram emot, både i sommar och i höst, ja till och med i början av nästa år händer det saker jag längtar efter. Men man kanske inte får längta så långt bort när det är sommar och sol och så vidare?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0