Sommardrömmar

Inatt drömde jag att jag och mamma var på Eurovision och den här gången hade jag fått ett sånt där lysande armband som jag så gärna ville ha men inte fick när vi var i Malmö. Haha, hur desperat efter det där armbandet är man om till och med drömmer om det? xD
För övrigt börjar jag drömma mig bort i lite sommarplaner nu. Ville så himla gärna gå på gröna Lund förra sommaren men det blev aldrig av så i år vill jag det ännu mer. Kan inte någon av er söta bloggläsare offra sig och åka med mig? (a) Känns lite väl trist att göra det själv liksom... Och så såg jag bilder från en campingsemester på en blogg och blev jättesugen på att göra det också. Och så åker jag gärna till Öland igen, hehe. Så snälla, kan ni inte höra av er så kan vi planera in nåt skoj i sommar? :D För inte jobbar ni väl jämt va? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0