Snabb sammanfattning

Ok, tänkte sammanfatta den senaste veckan lite snabbt ;)
Fredag, besked på praktiken att det för skolans del inte räcker till för att täcka upp mitt underkända resultat, så det blir en, eventuellt två veckor till efter mitt sommarjobb är slut. Känns ändå helt ok, för jag vet att allt funkar nu och att jag kommer klara det, har min handledare på min sida nu också så :)
På fredagskvällen firades Camillas student vilket förstås var väldigt trevligt även om jag kände att jag hade en förkylning på gång. Hade ju ändå helgens Ölandsresa att se fram emot.
Åh, älskade Öland, how I love you. För mig var det en perfekt helg trots förkylning och en del regn på söndagen. Camilla brukar alltid säga att hon mår så bra när hon är högre upp i Sverige. För mig är det nog tvärtom. Mår sååå bra på Öland och stortrivdes i Malmö, till exempel, haha.
Nu är jag nästan av med min förkylning, men är ganska rödbränd typ överallt... Till och med på benen! :O lyckades även vricka till foten idag, menmen, det är väl smällar man får ta då x)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0