Måndag

Har jag nämnt att jag kan bli ganska så besatt när jag väl fått för mig nåt? :P Har spenderat större delen av söndagkvällen samt dagens kväll (hehe) med att kolla runt på Gröna Lunds och Lisebergs hemsidor för att på något sätt stilla mitt karusellsug virtuellt tills jag får möjligheten att faktiskt uppleva det på riktigt xD
   Andra veckan Sommarkul inleddes idag, denna vecka med 16 10-12-åringar istället för förra veckans 40 7-9-åringar. Kan säga att denna veckan lär bli betydligt lugnare även om nu förra veckan inte var så där överdrivet hemsk den heller. Så det var lära känna-lekar, kanotpaddling (för det heter väl så? ;)) och bad för hela slanten idag. Rätt soft att få betalt för att njuta av sommaren ändå, hihi.
   Efter jobbet åkte jag och Camilla till polishuset och hämtade ut hennes pass (jag hämtade mitt för typ en månad sen...), för på onsdag ska nämligen jag och mina systrar spendera kvällen med att boka vår Skottlandsresa samt se Dumma Mej 2 på bio. Kommer bli så himla härligt tror jag :)
   Mindes plötsligt sidan bilddagboken, eller dayviews som den visst heter nu för tiden och var bara tvungen att logga in. Det var lika dött som jag trodde att det skulle vara, så låter nog den sidan falla i glömska igen, haha. Det var allt från mig, pussen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0