Hej igen

Har haft några trevliga dagar sedan den förbaskade hemtentan lämnades in. Har till och med hunnit med att rödbränna ryggen. Den ni!
Skickade in till en tävling om ett "meet and greet" med Loreen när hon spelar på Gröna Lund och när jag skickade in så stod det "the winner will be announced when the competition is over", det tyckte jag var lite komiskt, no shit Sherlock, trodde vinnaren skulle koras innan tävlingen började...
Ah well, himla trevligt väder vi har iaf. Har också fått reda på att jag har två veckors sommarjobb. Alltså, jag visste redan att jag skulle vara med som ledare på Sommarkul, ett slags dagläger för barn i kyrkan, men nu kommer vi också att få lön för det, så det är ju himla nice :) Så förra sommaren hade jag 5 dagars sommarjobb och denna sommaren blir det 9, det tar sig ^^ Vi ses hörrni, Ciao! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0