Har visst inte så mycket att säga längre...

Här har det visst blivit rätt tyst de senaste dagarna... Just nu har jag ju då min do or die-vecka på praktiken (haha), och personligen tycker jag att det går jättebra nu, men det tycker säkert inte min handledare -.- min fältmentor kommer idag för ett samtal igen så vi får väl se vad som sägs där... Ska försöka stå på mig och jag ska (ta mig fan) inte börja tjuta den här gången!
Annars märks det väldigt tydligt på fb och liknande att det är sommar nu och därmed ganska tyst på internet. Gillar inte riktigt det, vet inte varför, haha x)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0