FML

Alltså, seriöst, det blev inte alls mycket skrivet igår. Jag kom igång och det kändes men borde ha skrivit mer. Vad händer då idag? Jo, jag blir magsjuk, naturligtvis. Mår uruselt men har ändå dåligt samvete för att jag inte jobbar med hemtentan. Men allvarligt talat, jag orkar knappt sitta upp, det är faktiskt inte mitt fel. Jag får hoppas på att jag mår bättre imorrn och kan skriva på i racerfart, då kan man ju verkligen snacka sista minuten-stress... Tur att jag har både mobilen och ipaden i närheten så kan jag iaf blogga x)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0