:)

Mår bra nu :) Tycker det går bra på praktiken nu och min handledare höll med :O Min fältmentor kom aldrig igår så får se om hon kommer idag eller imorrn istället. I vilket fall hoppas jag att det blir goda resultat av det mötet, och av den här veckan. Fatta att slippa oroa sig för det här mer och bara få njuta av sommaren! :D Och på fredag tar Camilla studenten... Var det inte det jag gjorde typ igår?
Ok, avslutningsvis kan jag berätta om mina småtrix för att hålla en positiv attityd; jag tvingar mig själv att aldrig tänka saker i stil med "åh nej, nu ska jag till praktiken igen" och så varje morgon när jag går från bussen till förskolan så klistrar jag på ett stort fejkleende tills jag kommer fram så att jag ska få glada känslor, hihi. Har nämligen läst att det funkar att göra så och det stämmer, haha, allt känns tusen gånger bättre nu xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0