Allt för att slippa undan...

Tar en lite för lång paus från skrivandet nu, så tänkte att ni kanske vill veta lite vad det är jag håller på och skriver egentligen? Inte? Well, I don't care ^^ Jo, denna kurs som då heter "estetiska lärprocesser" examineras i form av en hemtenta som kallas "portfolio", som då ska innehålla en massa olika delar. De här delarna är jag klar med; en inledning där man ska skriva om sina egna erfarenheter av estetiska ämnen (alltså musik, drama, bild och rörelse), en så kallad GTLU-rapport där man ska skriva om en estetisk aktivitet man genomfört under sin praktik, samt ett iPad-arbete där man sgesterna och recensera appar för barn inom de fyra estetiska ämnena. Det jag har kvar är en reflekterande text med litteraturanknytning kring varje estetiskt ämne (jag är klar med bild och har kommit ungefär halvvägs med drama) + en reflektion kring ett av begreppen etnicitet, genus eller klass utifrån perfomancet vi gjorde, för vår del var det då klass vi jobbade med. Alla dessa delar ska då få plats på 21000 tecken, och det kan jag säga blir väääldigt tight! Det lär bli att få kapa saker sen när jag väl är klar... Men jag har till imorgon kl 24 på mig, så ska väl fortsätta jobba på nu. Wish me luck ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0