Zzz...

Jag är tröööött... Alltså, jag får ju självklart skylla mig själv, det är ingen som tvingar mig att sova 5 timmar per natt, men jag är inte mindre trött för det x)
Har haft en rolig vecka hittills, trots praktiken. Jag njuter av livet på kvällarna istället, därför jag glömmer bort att gå och lägga mig, hihi ^^ Jag och mina lisebergskaniner till kompisar planerade vårt kommande äventyr i måndags och så beställde vi mat från onlinepizza och gissa vem som nu står på deras nyhetsbrevslista? That's right, me! Haha, menmen, får fixa det sen :) Nu ska jag använda resten av min rast till att sova, så vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0