#whoneedsahashtagwhenyourefaboulus?

Haha, har undrat den senaste timmen varför jag plötsligt kände mig så himla nere, and I figured it out, man! ;) Var då på ett pass på Friskis för första gången på äckligt länge och när man tränar så får man ju som ni vet lyckohormoner i kroppen (så kallade endorfiner). Och nu vad det väl helt enkelt så att jag fick en överladdning av såna efter träningen och sen när det gick ur så blev kontrasten så skarp att jag misstog det för deppighet, damn genius, aren't I? Nej, men helt seriöst så tror jag det var så det var för nu mår jag så där utomordentligt awesome som jag har gjort de senaste veckorna igen! :)
Såg inspelat sommarkrysset och måste säga att de failade med att förmedla den sjukt mäktiga känslan när publiken sträckte upp händerna samtidigt som the Lorp och ljusen blixtrade till och man (jag) bara kände: "woah, this is awesome". Inte för att jag trodde att det skulle vara lika bra på tv som live, men ändå, livin' the hardcore fan life här liksom. (Ja, jag är lite flum nu istället, sorry ^^)
På onsdag ska jag se Monsters university with my older sis och några flera, tror jag. Så sommarens händelser var visst inte helt slut än ;) Dock är dom det efter det, så, det är ju lite trist, dårå... Men vad sjutton, som sagt så har jag en hel massa kvar att se fram emot även under resterande månader av året så det blir nog bra det där. Bara det att jag såå inte vill börja plugga igen. Alltså, då menar jag inte "OMG, jag vill inte bli förskollärare längre och bla, bla, bla", utan bara helt vanlig "jag-vill-hellre-resa-sola-bada-träffa-kompisar-och-se-konserter-än-o-plugga-till-tentor-och-skriva-jobbiga-arbeten"-ångest. Den ni! xD Men det är ju rätt nice med någon form av inkomst, har ju spenderat varenda krona på mitt stackars bankkonto, plus en del från mitt sparkonto denna gaaalna sommar, så ser ju fram emot att få studiebidrag igen. Ska väl också nämnas att jag inte har fått lönen för mitt sommarjobb än, så helt pank är jag ju så klart inte.
Ok, förlåt för dessa galna ramblings om allt och inget, men var på det humöret ;) Nu ska här sovas, så jag tackar för uppmärksamheten, så hörs vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0