Torsdag

Slutade tidigt och körde på en spontantripp till landet efter "jobbet". Sjukt nice! Har badat och nu väntar jag på att mamma och hennes kompis ska komma hem så ska jag väl umgås lite med dem innan jag drar hem och sover inför sista praktikdagen imorrn, och det bästa av allt är ju att jag drar direkt till Göteborg efter det! Om jag inte är för tjatig så måste jag bara få säga att livet leker just nu ;)
Dock så innebär ju allt detta att jag kanske inte hinner göra några all star-presentationer innan helgen, så du vet du vet det Olle ;P Nu ska jag nog sätta mig i solen ett tag, vi ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0