Glorious

Hm. Mina svarta badbyxor/bikinunderdel/vad-det-nu-heter har varit spårlöst försvunna sedan en tid tillbaka och hade till sist accepterat att de nog inte skulle komma fram igen och bestämt mig för att köpa nya, så jag gick av i stan för att köpa nya. Går in på Stadium. Badkläderna är typ bortplockade. Finns bara bikintrosor kvar, och det vill jag inte ha, så det var bara att åka hem igen (med ett par örhängen och ett skärp från hm i shoppingpåsen dock ^^). Så idag drog jag till Ingelsta shopping för att kolla om de hade något där. Nähe, ett endaste par på Stadium i storlek 36 och en sort på Intersport för 249 jävla spänn. Inte ett dugg värt eftersom jag inte ens vill köpa nya egentligen då de som är borta var relativt nyinköpta, så jag vet inte, får väl skita i att bada i sommar då eller nåt...
Idag har jag varit trött som en zombie hela dagen. Spenderade rasten med att sova i soffan. Dålig idé, haha. Blir man piggare av det kanske? Nej, just det. Det är väldigt konstigt att jag är så trött just idag, lyckades ändå komma i säng rätt skapligt igår (släckte nog lampan innan 12 till och med :O) och hade dessutom sovmorgon imorse. Men det var väl tråkvädret som gjorde det kanske. Jao, nu återstår väl bara att se vad kvällen har att bjuda på. (haha, skrev "vad klockan har..." först :P)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0