:)

Idag är det varmt och soligt som satan (and I like it ;)). Jag har ätit frukost, tittat på tv, spelat badminton med Camilla, fikat, tittat på tv, tränat samt byggt på mitt all star-hus i Sims. Nu ska jag väl kanske ta och duscha, eller så går jag och badar istället så slipper jag det, haha. Har jag sagt det förresten? Jag har fått tillbaka lusten att skärpa till mig och komma i form igen och det känns så jäkla bra! Det går riktigt bra hittills :) Nej, vet ni vad, nu går jag och slänger mig i sjön! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0