Woho!

Nu har jag vart o kört ett medelpass på Friskis och Svettis i Katrineholm och det var SÅ skönt! Det känns så skönt när jag tränar nuförtiden, för jag har fått mycket starkare psyke. Jag kan liksom skrika åt mig själv i huvudartat "nu lägger du inte av, nu kör du på till du dör, annars!". Förut var det liksom "nee, jag orkar inte, jag måste vila", haha. Man får ju liksom ut mer av träningen när man orkar pressa sig själv mer. Imorgon kommer garanterat mina armar vara stendöda. vi körde armhävningar där man började med att ligga på golvet och sen häva sig upp och så ner, osv. Och mina armar började skaka rätt fort, men jag tvingade mig att fortsätta. Ååååh, det är så skönt att träna, varför glömmer jag alltid bort det? x)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0