Vinden ger mig svar

jag älskar år som detta, alltså år då min födelsedag är på en lördag för det betyder att jag får se melodifestivalen på min födelsedag. Jag tycker om att fylla år och eftersom  jag dessutom är schlagernörd som bara den kan det liksom inte bli bättre :) ville bara säga det! ;)
   Och så en sak till: fan, vad jag älskar musik! Det var väl inte direkt nån nyhet och verkligen inget som jag är ensam om, men! Jag bara blir så himla lycklig av all bra musik som finns i mitt liv just nu ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0