Torsdag

Usch, tror att det är fredag hela tiden... Jag är inne i en så himla konstig period. Jag orkar inte göra någonting överhuvudtaget, så jag bara sitter. Och sen när jag kommer på att jag kanske borde åka och träna så är det försent för att hinna till något pass. Som om detta inte vore nog så är jag sötsugen hela jävla tiden! Det spelar liksom ingen roll att jag nyss ätit massa skit och är proppmätt, min hjärna vill fortfarande ha nåt, det går verkligen inte över. Jag vet inte om det är att jag inte har lyckats äta det som jag egentligen är sugen på så det bara blir annat istället, jävligt irriterande är det i alla fall.
   På måndag avslöjas det vem/vilka som ska leda eurovision, det ser jag fram emot. Hoppas verkligen att det blir bra! Vem det än blir så får de gärna skippa att försöka vara "roliga" när de inte kan det, som typ alla eurovision-programledare, framförallt i Baku var det ju bara jättepinsamt. Aja, hejdå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0