Stress

Alla måsten och saker i skolan gör mig väldigt stressad till både kropp och själ, vilket gör att mitt humör är väldigt instabilt och åker ständig berg- och dalbana, vilket idag varit väldigt underhållande. Ett trevligt och roligt initiativ från Sofie fick mig nästan att börja tjuta och spårvagnen jag missade förut idag fick mig att bli så förbannad att jag sparkade till en lyktstolpe. Så nu vet ni hur jag har det för tillfället! ^^ Knäppt vad lite stress kan göra med en. (Nej, jag har inte PMS eftersom tjejveckan tog slut igår, så nu vet ni det också x) )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0