Och vi fortsätter trenden...

Börjar känna mig som en skiva med hack, men fy satan vad trött jag är! Dagen har gått i ett och jag har knappt hunnit andas emellan. Imorgon är jag ledig men det är ännu mera freakin' läsning som gäller då. Sjuuukt mycket i den här kursen, alltså. Förut var jag glad att äntligen få göra en normal salstenta igen, men med tanke på hur mycket vi har att läsa undrar jag verkligen hur man ska få in allt det i skallen till dess? Men det får väl gå.
   Idag gick jag med Sofia P till St Olais ungdomskör och det var sååå kul. Ja, det är en ungdomskör i kyrklig regi, så det blir en del gudsånger och så, men det är så himla skönt att få sjunga igen så det gör inget just nu. Förutom sånger om Gud och Jesus (haha) sjöng vi också Keep on Walking med Salem al Fakir och Euphoria, faktiskt, konstigt nog. Nu ska jag nog sova snart, hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0