Life is for living

Idag är ingen bra dag, så jag tänkte snacka lite om gårdagen istället.
   Dagen började med att jag hade misslyckats med att ställa klockan så jag vaknade en halvtimme innan jag skulle åka. Det positiva var att jag drömde en underbart fin dröm innan så jag vaknade glad i alla fall, haha.
   Väl i skolan var det kursintro för den nya kursen, förskolepedagogik 1 (som vanligt med nån lång undertitel som jag inte orkar lägga på minnet) och efter det möte med nya gruppen. Vi var bara fyra stycken i vår grupp och ja, den känns väl helt ok, även om saknaden efter grupp a finns kvar. Men större delen av grupp a satt tillsammans på den pisstråkiga föreläsningen som avslutade dagen, så det var trevligt. Typ alla satt och kollade ner i sina mobiler, haha. Ja, det var väl det jag hade att säga. På kvällen blev det slutet på guldbaggegalan. Alltså, egentligen vet jag inte varför, men jag gillar galor av nån anledning. Såg p3 guldgalan i lördags också. Dock lyckades jag ju naturligtvis missa loreens uppträdande och fick bara se henne inte vinna båda kategorierna hon var nominerad i, samt höra en katastrofal trashing av Euphoria. Tack för det, säger jag bara. Usch, så dåligt det var. Förlåt, du som sjöng, du är säkert jättebra i vanliga fall, men det där var verkligen under all kritik. Aja, nu återstår bara grammisgalan, men vet inte säkert om de sänds på tv... Ok, hej med er, pluttisar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0