Hej igen!

I'm baaack! Haha, nej, men det har vart lite mycket hjärnaktivitet för att orka med att få ner det till ett blogginlägg. Så, let's start with christmas, shall we? Själva julaftonen blev i år trumfad av lilljul som spenderades hos syster med husband måste jag nog ändå säga. Julaftonen var ungefär som den brukar vara och inte så mycket mer än så, helt enkelt. I julklapp fick jag till exempel kinder-ägg och nötcreme av Camilla och loreens skiva av mamma och pappa, för att nämna något. Och jag måste bara säga: den kvinnan är fantastisk! Alltså, det är galet hur mycket jag älskar denna skiva och hon är så sjukt cool så jag blir galen, haha. Aja, moving on...
   Tiden som gått sedan jul har då spenderats med att lyssna på skivan och läsa hungerspelenböckerna, det var först när jag började med andra boken dom jag verkligen fångades in. Kanske för att jag redan hade sett första boken på bio, men också för att andra och tredje boken är bättre, helt enkelt. Så nu längtar jag tills nästa film kommer. Och Loreens låtar passar sjukt bra till stämningarna i boken, vilket ju gör det hela ännu bättre.
   Världens fjolligaste inlägg så här långt, hehe. Hade tänkt skriva om nyår och så i det här inlägget, men tror inte att jag orkar det. Är extremt trött och har konstiga känningar i halsen, så håller kanske på att bli sjuk, vem vet?
   Men nu vet ni i alla fall att denna Bond-galna fisk håller på att förvandlas till en Loreen-galen fisk och att hungerspelen är bra böcker. Eller nåt ^^ See ya!


Kommentarer
Sofie

Nu blir jag nyfiken på att läsa resten av hunger games! :D
Ser framemot ett nyårsinlägg ;)

Svar: Gör det! Nyår kommer imorrn, me think ;)
Karolin

2013-01-02 @ 23:10:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0