Hälsningar från världens mest ofräscha...

Hej, hej, här är jag igen! Sitter i min säng med min kära iPad. Fattar fan inte hur jag ska klar mig utan den sen... Aja. Jag har inte duschat på äckligt länge och igår hade jag dessutom rIdlektion. Jag riktigt känner hur illa jag luktar, hihi, men så kan det vara när man är ledig. Så snart ska jag väl släpa in mig i duschen, heheJagar äntligen blivit klar med mitt photoshoot och har börjat så smått med inlägget. Men tar det i små etapper, eftersom jag är lat och det är ju en så "sjukt jobbig" grej att göra. Den del arbetsmoral som eventuellt kan ha funnits hos mig vid något tillfälle är definitivt totalt gone numera, kan jag  ju lova. Det bådar inte gott inför tenta-inlämningsarbetet som ska vara inne den 18 jan eller vad det var. Menmen, det är i alla fall bara  högst fyra sidor och inte 7-8 som sist :P
   Nej, hörrni, duschen väntar, I guess....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0