Guldbaggegalan

Glömde nämna några saker angående gulbaggegalan, så tar det i ett eget inlägg. Trots allt tjafs och debatterande kring "Call girl" så var det faktiskt den som vann flest priser, det gillar jag, haha! Sen är jag väldigt glad för min barndomshjälte Johannes Brosts skull, som tog hem guldbaggen för bästa manliga huvudroll, även om jag tyvärr aldrig hann se filmen han vann för eftersom jag hade så mycket annat när den gick på flimmer filmfestival. Men jag är övertygad om att du var väl värd den ;)
   Nu när jag ändå är igång och babblar igen kan jag ju passa på att nämna att jag skrev en fråga på svt:s facebooksida, och fick svar. Kan inte låta bli att tycka att det är lite coolt, hihi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0