Det blev beasås av allting

Imorgon är det dags för det sista momentet med grupp A och sedan avskedslunch på det. Självklart kommer vi gå i samma klass även fortsättningsvis, men det blir liksom så att det nästan bara är de i sin arbetsgrupp man träffar, plus de tre grupper man har redovisningar med. Och jag mår dåligt, jag är så otroligt ledsen över att inte få jobba ihop med dem mera. Logiskt sett borde man ju fatta att det kan bli en minst lika bra grupp den här gången också, men magkänslan säger inte så tyvärr.
   Det jag hatar mest med årsskiften är att det blir dags att tänka på sommarjobb som jag ju hittills aldrig lyckats få något. Utan de fem dagarna i Leksand runt midsommar förra året. Men i år bara måste jag få tag på nåt. Jag kommer gå under annars. Önskar att jag inte var så feg att jag bara vågar söka via internet till utlagda jobb som varenda kotte i hela stan också söker till...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0