Breaking robot

Idag har varit en så himla galen dag. Jag hade ingen skola men jag gick upp halv 8 och la mig med kudden och täcket i soffan för att titta på förhäxad. Jag kände mig inte sugen på frukost av nån anledning så jag struntade i och äta det. Men efter ett tag gick jag och hämtade en av mammas fyra chokladkakor som legat och ropat på mig sen i lördags. Så, ja, jag åt choklad till frukost...
   Jag har spenderat dagen med sims, så mycket bättre och loreen. Sen på eftermiddagen tog jag fram en av mina gamla karaoke-mikrofoner som numera ligger och skräpar i en låda och hade konsert med mig själv. Sjukaste grejen, men det var väldigt roligt. Och man sjunger ju aldrig så bra som när man är ensam. Haha, go ahead, call me crazy.
   Dagen innehöll också en incident där jag trodde att iPaden stod stadigt men när den välte ner på min näsa insåg jag att jag hade fel. Fy satan vad ont det gjorde! Och det känns fortfarande...
   Så det var denna galna dag. Nu känner jag mig lite seg men känner att man inte riktigt kan gå och lägga sig halv nio liksom... Hej med er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0