"Årskrönikan" fortsätter...

Måste bara nämna en intressant detalj: I typ förrgår hade jag 1 besökare på min blogg och typ 40 sidvisningar, vilket måste betyda att nån stackare suttit och läst igenom hela min blogg eller nåt, haha, 5 och ett halvt års gnäll på en dag, jag är inte avundsjuk på denna person. Nåja, låt oss fortsätta genomgången av detta jullov...
   Mellandagarna spenderades med att göra absolut ingenting, jag gick inte ut, jag klädde inte på mig, jag läste, lyssnade på musik, åt godis och tyckte synd om mig själv. Min inaktivitet gav mina tankar för stort spelrum och jag deppade ihop litegrann. Men, det gick över rätt snabbt den dagen jag till slut tog mig utanför dörren och körde ett pass på Friskis. Sen närmade sig nyår, vilket jag såg väldigt mycket fram emot. Och det blev otroligt lyckat, måste jag säga. Sofie hade fixat en jättebra kväll med elli, Carro, Emma, sofia, jawid, Johan, Adam och mig själv och vi hade det mycket trevligt och spelade massor av spel och sköt lite raketer. Det kändes skönt att kunna lägga gammalt groll bakom sig och gå vidare ( jag tror ni fattar vad jag syftar på). Kanske hade vi egentligen behövt prata igenom saker och ting, men det passar ju inte riktigt på en fest... Och nu känner jag nog inte att det behövs. En liten del av mig vill kanske ändå ha en förklaring och en ursäkt, men till största delen så klarar jag mig utan det. Ingen av oss är konfrontationsmänniskor och inte heller personer som är bra på att prata om känslor, eller vad man ska säga, så det räcker med att vi ändå på något sätt hittade tillbaka till varandra.
   Så nyåret var riktigt bra, och även dagen därpå, nu börjar "verkligheten" med skola och så tränga sig på mig. Men det kanske inte blir så "hemskt" som jag föreställer mig, så vi tar det senare, hehe.
  Nu  ska jag komma i kläderna och fixa färdigt inför KNTM cycle 3 :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0