Anländ i Katrineholm!

Haha, idag pratade jag med Olle ända från att jag gick från skolan till att jag nästan var framme i Katrineholm. Så typ en timme. Sen direkt efter det ringde jag till Malin. Snacka om fastvuxen lur ^^ 
   Idag hade vi ett ganska meningslöst men ändå helt ok seminarium om barnkonventionen. Har fortfarande inte börjat med mitt arbete, men tänkte ta en halvtimme eller nåt lite senare. Och så förlitar jag mig som sagt väldigt mycket på sista minuten-stressen i det här arbetet bara för att jag inte orkar ta tag i det ordentligt x) Aja, det var allt jag hade för nu, återkommer väl nån annan gång. 
   Ps. Missa inte min och Olles bloggmånad nu i februari! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0