6 januari

Läste en sak igår natt som gjorde mig sur. Hösten 2011 gick den bästa svenska dramaserien på sjukt länge, "Bron". Ni kanske minns att jag skrev lite om den, vad vet jag. I vilket fall så har jag ett minne av att jag hört någon säga att säsong 2 skulle komma i januari 2013, alltså typ nu. Av den anledningen googlar jag på Bron säsong 2 för att se hur det låg till. Vad får jag veta? Jo att den kommer inte förrän i höst! Två freaking år efter första säsongen. Inte ok! Åååh, jag orkar inte vänta mer, haha. Dessutom fick jag också läsa att det kommer en säsong 2 av skitserien "Äkta människor". Blää, säger jag bara. Det var en serie som började bra men föll fort och hårt i mina ögon och jag känner inte att det finns något behov av en till säsong. Enligt mig då, men jag har väl fel.
   Haha, är man en passionerad tv-tittare eller är man när ägnar ett helt inlägg åt att bitcha om tv-bekymmer? Men jag skäms inte för det. Tv:n är ett av mina intressen, så är det bara, hihi. 
   Usch, imorrn börjar skolan, hipp hurra. (Skjut mig nån, bara gör det, snäälla! xD)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0