30/1

Utmattad och trött gjorde jag misstaget att lägga mig ner i soffan med datorn. I don't think I'm ever getting up again... Har läst färdigt nu i alla fall. För den här gången, dags igen redan på fredag eller lördag, men får njuta så länge det varar. Om jag får tillbaka någon form av energi någon gång.
   Igår var det 3 år sen jag tog bort min tandställning, btw. Det är sjukt av två anledningar; 1. Jag har nu varit utan tandställningen längre än jag hade den, men tycker fortfarande att det fattas nåt när jag typ ler mot mig själv i spegeln x) 2. Tiden går så himla fort.
   Nej, men sovstund någon? Ja, det tror jag vi kör på.
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0