Nae.

Idag var man nog inte så pepp på livet, minsann. Så kan det vara ibland. Speciellt när min ensamma privata dag avbröts av en Camilla som kommer hem för att hon glömt sin dator och sen påstår att hon inte har nån lektion förrän kvart över ett. Är rätt övertygad om att detta är en lögn. Hon har utvecklat konsten att låtsas att man inte behöver gå till skolan när man inte har lust väldigt väl det senaste året.
   Annars då? Ska väl duscha av mig svetten från gårdagens friskispass pch komma i kläderna och försöka göra nåt av denna dag. Känns dock inte så överdrivet intressant tack vare det oönskade sällskapet...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0