My first vlog!


Ok, vad tycks? ;)


Kommentarer
Olle

"Den. Den heter barndomspsykologi. OCH DEN HATAR JAG" hahaha xD me likeeey, lite omväxliing! hur laddade du upp den? inte via youtube nu eller? akta dig för näthatarna bara ;)

Svar: Yay, det var kul o göra den! :D jo, på youtube, men den är "olistad" så man kan bara se den om man har fått länk till den ;)
Karolin

2013-02-15 @ 15:34:29
URL: http://olledolle.blogspot.com
Sofia

AAAAAH SÅ HIMLA SÖT KARRKARR! :D Jag vill ha mer sånna här videos med dig! <3

Svar: Yay! Jag tyckte det var riktigt kul faktiskt, så det blir garanterat fler ;)
Karolin

2013-02-16 @ 17:18:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0