Möööh

Varför utsätter jag mig för saker som jag vet inte kommer få mig att bli glad? -.-
   Är sjukt sugen på något, typ kakor, glass, godis, vad fan som helst. Men jag har verkligen lovat mig själv att försöka skärpa mig och vänja mig av vid att äta så mycket sånt. Speciellt efter helgen som var. Det går extremt bra just nu, speciellt med tanke på att skåpen är fulla med kex, kakor, tårta, läsk osv osv. Trots det har jag lyckats skärpa mig! (notera sarkasmen).
   Jag önskar att det fanns lite mer mening i mitt liv än bara nostalgi och godis, som väl är mina två största sysselsättningar i livet, höhö. Inte riktigt kanske, men ändå. Dock så vet jag fortfarande inte vad den där "meningen" jag söker efter är för något. Jag menar, om jag tycker att det är kul att sitta och spela ett fånigt spel och lyssna på bra musik, kan inte jag få tycka det då? Måste "logiken" knacka på dörren och säga att det finns mer meningsfulla saker att ägna sig åt och att jag borde skämmas och att jag "egentligen" har tråkigt, men ändå vägra ge mig några som helst förslag på mer så kallade meningsfulla aktiviteter... Fuck this shit, I'm having cake! See you later dudes!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0