Mello-uppladdning

Började göra en ny videoblogg imorse, men det var innan jag hade duschat så jag var så ofräsch och hade inget vettigt och säga, så det får bli en annan dag :)
   Nu har jag precis kommit hem från att skjutsa Johanna och Gerry till en fest in the middle of the wilderness, typ. Så ska jag hämta dem sen. Haha, ingen av oss visste egentligen vart sjutton det var, så snacka om att vi irrade runt alltså. Det hann till och med bli en ny årstid, hehe. det blev vinter på nytt, på vägen alltså. Aja, det löser sig! Ses för utvärdering imorrn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0