Laaat!

Usch, vilken latkorv man har vart idag. Gick upp rätt tidigt eftersom jag tänkte jag skulle få lite gjort innan dagens föreläsning kl 15. har jag gjort det? Nej. Gick upp, åt frukost, tog med mig mobilen till sängen och kollade fåniga youtube-klipp och lyssnade på musik tills jag nu äntligen lyckades ta mig upp. Och nu sitter jag vid datorn i soffan istället x)
   Aja, har styrt upp dagens planer i alla fall: jag ska åka till friskis och gå på lunchjympan, sen ska jag åka till skolan och sätta mig och läsa färdigt kurslitteraturen till morgondagens seminarium (och äta lunch obviously..). Sen blir det föreläsning 15-17 och sen extra körrep inför konserten den 2 mars. Och så tar jag tag i det skolarbete jag hade tänkt göra nu på morgonen ikväll när jag kommer hem istället. Är alldeles för lat och slö nu, hihi.
   Hahaha, rev till mig på armen med nageln så det började blöda! Major WTF-moment! Byeee!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0