Hej

Här sitter jag och lyssnar på Eurovision-skivan... Har det skönt och slappt. Hade världens skönaste vårkänslor förut när solen sken igenom fönstret och helt plötsligt var jag tillbaka i tankarna till de där dagarna i maj efter att vi hade vunnit när jag frossade i allt som hade med Eurovision att göra och bara var så himla glad.
   Nu har dock solen slutat lysa och det är vinter i februari igen, haha. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Just nu lider jag inte av att sitta här och inte göra nåt, så fortsätter väl så ett tag. Vi ses hörrni! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0