Happy 21st

Ligger på madrassen Olle sovit på i mitt rum och väntar på Sofie. Har tråkigt just nu, men det har hittills varit en mycket bra födelsedagshelg! Äntligen har man ett par välfungerade hörlurar i sin ägo igen, thank the great pears for that! De får nu visa vad dom går för i musikspelaren på min mobil. Synd bara att själva mobilen håller på att fucka ur totalt. Jävla skräptelefon, om det var det bästa 3 hade att erbjuda i den prisklassen kan man ju undra vad de andra var för slags apparater?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0