Give me real, don't give me fake

Idag startade jag morgonen med att plugga! Duktiga mig som inte lyckades plugga nåt alls igår, haha. Det var kallt ute och jag hade inga vantar så mina fingrar är lite stela nu, så det gör det lite svårt att skriva, haha. Usch, jag måste verkligen ringa min praktikplats idag, men det är sååå jobbigt. Fattar inte att trots att jag gick barn och fritid i 3 år och var tvungen att ringa till åtskilliga praktikplatser under den tiden, och dessutom redan har ringt två gånger till den här så känns det fortfarande lika jobbigt och jag skjuter upp det så mycket det bara går. I don't get it?! Aja, måste på toa nu, vi hörs ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0