Fantastiska människa, jag dör!

Jaa, vad ska man säga. Förkyld och seg, åkte en sväng till skolan och satt och fikade medan jag chattade med min arbetsgrupp på Facebook. det gick riktigt bra att fixa diskussionsfrågorna inför litteraturseminariet imorgon på det sättet faktiskt, så det var bra.
Mammi är också hemma och förkyld så vi tar det lugnt här, vi. Tänkte spela sims idag men vet inte om jag orkar. Min motivation till det har runnit av mig, tyvärr. Imorrn kanske den kommer igen, vem vet? Nu ska jag fortsätta titta på tv, hejdå! :D


Kommentarer
Anonym

Vem är den fantastiska människan som dödar dig??

Svar: Vem är den anonyma människan som kommenterar min blogg?? ^^
Karolin

2013-02-13 @ 22:25:40
Olle

olle som skrev via mobilen och därmed var utloggad från sitt googlekonto! ;) haha

Svar: Jag vet, jag bara retades med dig :P
Karolin

2013-02-15 @ 15:26:47
URL: http://olledolle.blogspot.com
Olle

men säg vem som är den fantastiska människan rååå??? Loreen?!?

2013-02-15 @ 17:31:35
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0