Bloggmånad day 1

Idag har det inte hänt så jättemycket, har spelat wii, varit ute med pappersinsamlingen och spelat sims. Har äntligen kommit igång med veckans uppdrag, flickorna har blivit vän med varisn pojke och börjat flörta lite ;)
I övrigt går jag runt och är nervös eftersom betyget på hemtentan kommer idag. Såvida jag inte fått U för då kommer det imorrn, därför blir jag mer och mer nervös varje gång jag går in och kollar och inget har hänt. Dock så har jag faktiskt en bra känsla om det, men jag vet inte om det är bra eller dåligt, haha.
Imorgon börjar mellon, jag längtar, hihi. Det var allt jag hade att säga!


Kommentarer
Olle

tjohooo! it's on!! :D

2013-02-02 @ 14:46:59
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0