Varför?

Varför kan jag inte bara sätta igång och plugga? Varför är jag en sån uppskjutare? Blir så irriterad! x) Menmen, nångång ska det väl bli gjort det här också antar jag, men jag är så trött på att det alltid tar så lång tid innan jag ens slår upp böckerna eller öppnar ett Word-dokument eller överhuvudtaget gör NÅT för att komma framåt. Jobbiga unge, skärp till dig då! -.-
   Nu skyller jag på att jag är förkyld och faktiskt (helt ärligt) mår lite halvilla, så ska åka hem och vila mig nu och försöka ta nya tag senare idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0