Onsdag

Känns på något konstigt sätt som att livet håller på att ordna upp sig. Jag ska fan fixa det här! (Haha, jag vet inte vad det är jag ska fixa, livet kanske? xD Aja ^^).
   Igår vässade jag massa pennor och fick till slut en blåsa på fingret, som jag naturligtvis var tvungen att ta sönder. Det började inte blöda men "såret" blev djupt och såg läskigt ut (och gör lite ont om man nuddar) så nu har jag plåster. Tänk att jag levt snart 22 år på denna jord och fortfarande inte fattat att man inte ska pilla med sår/blåsor/finnar etc. Men ja, man kan inte lära gamla hundar att sitta eller vad är det man brukar säga?
   Enda anledningen till detta inlägg var att jag ville fortsätta lyssna på musik men inte hade något att göra, så nu ska jag YouTube:a istället. See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0