Gott nytt!

Gott nytt år finisar! Sista inlägget för 2013 då. Tänker inte skriva nån årskrönika eller liknande. Har ju ändå bloggat rätt flitigt under året så om ni undrar vad jag haft för mig är det ju bara o titta bakåt i arkivet liksom...
Nyåret ska firas med Camilla, Emma och Totte samt deras son Melker. Vi ska gå nyårspromenaden i stan, äta gott och bara ta det lugnt med lite spel och/eller film. Blir nog bra det.
Vill ni veta en galen sak? Jag har börjat springa. Det började med att Emma och Camilla var ute och tog promenader tillsammans flera gånger i veckan och jag hängde med en gång. Sen började de gå ut och springa istället och försökte övertala mig att hänga med. Och till slut lyckades dom. Så nu har jag varit ute och sprungit två gånger och till och med köpt ett par löparskor på rean. Tjuvstartar nyårslöftet helt enkelt ;) Nej, jag brukar inte ha några nyårslöften. Jag brukar tänka att jag ska börja träna och äta mindre godis, men det tänker jag och andra sidan typ var och varannan vecka i vanliga fall också så, haha. Men ja, vi får se hur det här går, helt enkelt.
Tror jag redan sagt det, men det känns bara kul att det ska bli ett nytt år. 2014 låter fint och det känns som att det kan bli ett bra år! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0