Fix you

Halloj i stugorna! Hoppas ni inte har glömt bort mig?! ;)
   OK, where to start? I torsdags så var jag, Camilla, Johanna och Camillas kompis på Lucia Movie Night. Det blev problem med sista filmen, så vi fick byta sal så det drog ut lite mer på tiden än det var tänkt, så vi kom hem vid kvart-tio i 8 på morgonen någonting. Men eftersom jag hade bokat in ett litet äventyr denna fredag så hann jag bara vila mig en snabbis innan jag tog spårvagnen till rese och drog till Göteborg för att se Loreen sjunga i Musikhjälpens glasbur. Självklart, eftersom jag har sån tur, så hade hon inte tid att stanna och prata med oss efteråt, utan var tvungen att åka direkt till flygplatsen, så det var ju lite synd. Men jag träffade folk från en Facebook-grupp jag är med i och vi hade det trevligt, så det var inte bortkastat ;) Haha, Loreen log och vinkade åt mig, men jag vågade inte vinka tillbaka xD Eller, vågade är fel ord... Men jag kommer inte på vilket ord jag menar, så skit samma x) Jag tror hon känner igen mig faktiskt ^^ Ni behöver ju inte tro mig, men det är bara en känsla jag har ;)
   Efter det så träffade jag Clara Henry, vars blogg och YouTube jag följer, så det var extremt coolt för mig! Hon stod tillsammans med sin pojkvän och sålde planscher för att få in pengar till Musikhjälpen. Alltså, varför kan man inte bete sig normalt när man träffar kändisar? Jag sa så himla konstiga grejer x) Lyckades iaf klämma fram att jag följer henne på YouTube ;) Sen skulle jag då betala min plansch och insåg att jag bara hade en femhundring... Pinsaaamt! Men jag gick till McDonald's och köpte mat så jag skulle få växel, sen gick jag tillbaka och köpte min plansch och fick autograf :D Just det, köpte också en sån där muggtermos, ni vet, med Musikhjälpen-tryck som jag ska ge till Camilla i julklapp.
   Tre intensiva timmar senare var jag tillbaka på tåget mot Norrköping och sprang mot Immanuelskyrkan och Johannas Luciakonsert. Den mest intensiva Luciadagen in the history of Luciadagar vill jag nog påstå! Är typ fortfarande trött, fast jag borde ha sovit ikapp nu.
   Sorry, för vad som förmodligen är mitt mest osammanhängande blogginlägg ever, men jag ville bara få ur mig allt, så då blev det som det blev!
   En sak till, måste nämna det galna ögonblicket på tågresan dit när jag plötsligt väcker mig själv ur min sömn med att högt säga "mhm". Crazy...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0